minasimshistorier

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Familjen Leimhed (Del 2).

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 7 augusti 2012 12:23

-Emily.........jag måste bara tacka för städningen du hjälpte till med igår!

-Nej det är lugnt,jag städade bara Willhems och vårat rum!

-Och så vill jag säga att jag cyklade lite idag,medans Willhem sov,grannen fick passa honom för jag skulle köpa mjölk.Och då såg jag din jobbakompis.

-Haha,jahaja,hon,jepp hon skulle köpa mjölk till kaffet på rasten!Så du såg henne?Jaså,nu ska jag nog gå och lägga mej mamma,jag är allt för trött.

-Det där lät som en god ide gumman,natti natti!


 

-zzzzzzz,ZZZZZZ,zzzz,ZZZZZZ

Willhem somnade vid åtta,han får alltid kvällsmat vid sju sen så badar han,byter blöja,tar på sej pyjamas och sen får han gå och lägga sej.Han brukar somna vid halv nio men idag somnade han vid åtta.

 

Och nu sover dom med.Haha.Dom somnade vid tolv,imon ska Emily jobba.

 

Klockan halv fem vaknar Emily utav Willhems skrik.Hon gör iordning honom och lägger honom med välling framför

t:vn,hon äter sin gröt och sen vaknar hennes mamma Amy och gör sin frukost.

 

Sen när Emily stuckit äter Amy sin frukost.Willhem har gått ut med ett barn som tycker om att passa honom.

Det är deras granne,nu kan Amy städa lite.


 

Sen kommer han in trött och hungrig.

-Var det kul ute gubben?

-Mm,jag gungade på den stola gungan,va ä mamma?

-På jobbet vet du väl!?,hon kommer senare idag.

-MAMMA!MAMMA!

Han blir ledsen.


   

När Emily jobbat klart kommer hon hem trött.Det har varit en stressig dag.Hon äter några pankakor,och sen

leker hon med Willhem,dom åker som vanligt till hundgården en stund och sen kommer dom hem.


Vad tycker ni om denna delen?Förlåt för att jag inte gör så bra delar men idag eller imon så kommer det hända något..alltså del 3...hope you like it ♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 25 augusti 2012 18:33

Jooo,jag ska göra en ny för att min andra familj som jag gjorde krashade,allt krashade :( , så jag får göra en ny....men ni får leva med den ändå....så ni börjar vi.... Detta är pappa Emin!Hans mamma och pappa dog när han var sju år gammal utav ...

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 11 augusti 2012 12:24

Nästa morgon vaknar Alicia utav Enas skrik,hon är allt för hungrig för att klara av att sova några timmar till. Alicia går upp med henne. -Nu ska du få lite mat vännen,håll ut. -Äää,äää,hungrig.   Som ni kanske vet så är ju Alicia med b...

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 10 augusti 2012 17:17

FÄRGKARTA. Justin Bieber. Alicia Bieber. Arizona Bieber. Ena Bieber.    Alicia står och lagar våfflor.Hon tänker bjuda på det för den nya flytten dom nyss gjorde. Hon tänker på det stressig som snart kommer,det är första dagen i det nya...

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 10 augusti 2012 16:53

Hejsan!Jag tänkte göra en ny historia,den andra var inte bra tyvärr :( Denna är bättre,och det lovar jag :D Så se er framimot denna istället.Men då börjar jag ..... Detta är Justin Biber.Han älskar att sjunga!Han ska söka jobb som musekalist,och...

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 8 augusti 2012 10:53

www.fantasims3.bloggplatsen.se , den är fan fett grym och så jävla värld att läsa,read,read,read,read , READ ;D ♥   KRAMAR. ...

Presentation

Klicka på länker under för mer info ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards