minasimshistorier

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 10 augusti 2012 17:17

FÄRGKARTA.

Justin Bieber.

Alicia Bieber.

Arizona Bieber.

Ena Bieber.

  

Alicia står och lagar våfflor.Hon tänker bjuda på det för den nya flytten dom nyss gjorde.

Hon tänker på det stressig som snart kommer,det är första dagen i det nya huset och hon är både orolig för hur Arizona kommer ha det i nya skolan,och hur hon kommer klara av stressen i den nya miljön.


 

Arizona är på lekplatsen där bak i trädgården.

-Jag är sjörövaretjejen i denna nya stad,haha,och jag ska stjäla erat guld och ge till dom fattige,

jag är en snäll sjörövare mot dom fattiga,och jag ska hjälpa alla hemlösa djur med.

 

-Se opp!Nu kommer jag,jippy,nu ska jag röva er alla som är rika,alla dom andra ska få...

-MATEN ÄR KLAR ARIZONA! 

 

Men Justin står och tränar,han vill vara i toppform,och skiter i maten.Då blir Alicia arg.

-Jag har gjort maten till alla Justin,respektera.

-Men vadå?Jag vill inte äta,jag vill träna och bli smal.

-Du är ju för fasen redan smal,och vilken bra förebild du är för barnen,alla ska äta i denna familjen.

-Och vilken bra förebild du är då,som svär.

-Va?För fasen är inget svär ord...

-Jo,för Arizona är de det,hon avsyr svärord,skyll inte allt på mej.

-SKIT I MATEN DÅ,F*N DEJ. 

 

Ena sitter och äter fotfarande,nej hon blev inte mätt.


 

När det närmar sej mot kvällen kommer Justin in.

-Förlåt för mitt uppförande älskling.

-Mm,okej!

Han lägger sej gemte henne. 

 

Arizona äter sin kvällsmat.Hon äter flingor.Imon är det första dagen i den nya skolan.

Det ska bli sååå spännande tycker Ena,hon har faktiskt fått höra att det är en bra skola.

Och Arizona läängtar.

 

Men plötsligt börjar Alicia att må illa,hon håller för magen,vad har hänt?Ussh vad illa hon mår.

-JUSTIN!!!JUSTIN!,SKYNDA DEJ.

Hon ropar förskräckt på honom.


 

Justin hjälper Alicia till matbordet och tar fram våfflorna hon lagat.

-Det är nog ingen fara älskling,du kanske bara var hungrig?

-Nja,det känndes inte så,det känndes som...som...en graveditet,som när jag mådde illa med Arizona och Ena.

-Det kan inte vara...

-En bebis jo,jag är med barn,JAG ÄR MED BARN!tror jag...

 

   Hon känner genast att kräket börjar tränga sej upp i halsen.Hon springer in på toaletten och kräks.

-Det är ett mirakel!JAG ÄR MED BARN,skriker hon.

 

EFTER EN MÅNAD.....

Alicia har fått en stor mage,nu kan inget tyda på att hon inte är gravid.Hon är gravid och det vet man.

Alicia går nu mycket hemma och tar det lilla lugna nu mera.

 

-Vet du vad busschaufören?

-Nej,vad? (busschaufören.)

-Min mamma är med barn,och jag ska få ett syskon!

-Nää vad kul då.Hur många barn är ni nu då?

-Vi är två barn,jag och Ena,fast jag har ju en liten råtta,och han är min lilla bebis.



  Vad tyckte ni om denna delen då???Jag lovar att det kommer en del imon eller i övermon,puss.

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 10 augusti 2012 16:53

Hejsan!Jag tänkte göra en ny historia,den andra var inte bra tyvärr :( Denna är bättre,och det lovar jag :D Så se er framimot denna istället.Men då börjar jag .....

Detta är Justin Biber.Han älskar att sjunga!Han ska söka jobb som musekalist,och han älskar också sin underbara

familj.Han fru heter Alicia Bieber och så har dom två söta små barn som heter Arizona och Ena Bieber.

Justin älskar också sport,han tränar lite då och då,då barnen eller hans fru inte tjajar om allt.

Justin tycker ofta att det är stressigt,det gör hans fru Alicia också,därför kallade jag den historian

STRESSIG VARDAG.

 

Detta är då Alicia Biber,hon älskar sin familj och gör inget annat än att laga mat,städa,tvätta,bädda sängar,

handlar,ja som en hemmafru gör.Alicia har inget jobb,hon jobbar hemma istället med all stress.

Hon älskar nog bara sin familj och att läsa böcker,hon går varje vecka till bokhandeln för att köpa

böcker,både till sej själv och sina barn.

 

Detta är den första dottern,hon heter Arizona.Hon älskar djur och har en liten råtta inne på sitt rum som

heter Gasten.Hon är väldigt duktig i skolan också må ni tro och är alltid för tidig när skolan börjar.

Hon älskar att cykla,och hålla till vid deras lekplats som dom har i trädgården.Men något som hon verkligen

tycker om är att vara med sin lillasyster Ena,dom är som gjorda för varandra.

   

Sist men inte minst (jo det är hon,haha)Så har vi lilla Ena.Hon älskar att krypa in i lådan.Hon älskar naturen

och så är hon galen.Men hon älskar verkligen sin syster Arizona,Arizona hjälper alltid henne med allt.

Ibland vill Ena inte sova för att hon inte får sova med sin syster,ibland vill hon inte äta för att inte Arizona

gör det.När Arizona är med sina vänner blir hon arg och när Arizona är i skolan är hon jätte ledsen/arg.

Men så kan det vah!Lilla Ena,hon kommer ju sen :D


Men detta var bara början,första delen kommer snart ;)

Presentation

Klicka på länker under för mer info ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards