minasimshistorier

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Alicia Simsnörden Kron xD - 11 augusti 2012 12:24

Nästa morgon vaknar Alicia utav Enas skrik,hon är allt för hungrig för att klara av att sova några timmar till.

Alicia går upp med henne.

-Nu ska du få lite mat vännen,håll ut.

-Äää,äää,hungrig.

 

Som ni kanske vet så är ju Alicia med barn också?Hon går jätte konstigt och denna gravideten var allt för

jobbig.Ussh när kommer den ut?

 

Arizona sitter och kollar på tvn,då kommer hennes mamma.

-Mamma...jag fick en ny vän idag i skolan,han heter..

-Schyy...

-Hmm....*host*...mamma.....

    

När kvällen rullar in senare på dagen,byter Arizona till pyjamas och borstar sina tänder.

-Gllr...gllr..

 

Innan Ena ska gå och lägga sej hjälper Alicia henne att gå lite.

-Kom till mamma då,ja kom till mamma.

-Försökel,jag fösökel mamma.

-Gör så gott du kan min prinsessa.

 

-JA!Du kunde,duktig gumman,du är jätte duktig.Nu försöker vi en gång till.

-Näh mamma,jag är trött.

-Jaså?Då får du väl gå och lägga dej då,men då får du somna,somna inte om en timma då.


 

Nästa morgon igen vaknar Arizona med ett ryck.Hon kommer ihåg läxan hon aldrig blev färdig med igår.

Hon springer till köket och gör det sista,hon har ont om tid,hon måste hinna med fler saker.


 

-Jag älskar dej.

-Och jag dej.


 

-Kan du göra frukosten idag älskling?Jag orkar inte,eller,nej du är ju med barn men,hade du kunnat?

-Haha,det är klart att jag kan,men då ska du ge mej massage ikväll,min rygg värker,åh dumma ryggvärk.

-Vad som helst,jag ställer upp.Ge mej en puss nu.



 

Alicia ställer sej och gör frukosten,hon tänker göra våfflor,och när hon gjort det ställer hon sej och gör midd-

agen som ska serveras senare idag,hon vill helst ha det klart. 

 

-Åh vad det lukat gott.


 

Plöstligt händer det något,något förfärligt.Alicia hade 2 veckor kvar på gravideteten men nu kommer barnet.

-AJ!Kör mej till sjukhuset Justin,fort,ring nån som kan passa barnen.

Barnet klämmer sej ut och Alicia måste få vård och det är snabbt.

 

-Vem ska jag ringa?Aha,jag ringer barnskötaren.



 

När dom kommer hem ifrån sjukhuset bär Alicia på ett litet flickebarn.Hon fick namnet Wilera.

Nu har dom tre stycken helt underbara flickor. Arizona,Ena och lilla Wilera,vad kan bli bättre?

-Att bli mamma är det bästa som har hänt mej,och jag kommer att fortsätta.


 

Men allt är inte helt perkekt ännu.Lilla Wilera är en lättsovare,så föreldrarna måste somna först innan hon somnar så att hon inte ska vakna,när dom sakta tassar in på tå.Hon älskar även att ligga vid famnen.Hon är ett mirakelbarn,precis som alla andra.Alla är dom olika,men har lika stor plats i Alicias hjärta.


VAR DENNA DELEN BRA???NU HAR DET JU KOMMIT EN TILL LITEN SIM,OCH HON FÅR FÄRGEN GRÖN , på färgkartan,så vet ni det.Tack för att du läste detta inlägget :* Kram. 

Presentation

Klicka på länker under för mer info ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards